Obsługa w hotelu
Bardzo często obsługa hotelowa ma ogromne znaczenie względem klientów, którzy korzystają z niej. Jak najbardziej możliwość korzystania z uprzejmości i kulturalności osób pracujących w hotelu dostarcza dodatkowych pozytywów względem dalszego korzystania. Niekiedy pod uwagę brane są również inne opcje, które dodatkowo przedstawiają dany hotel w lepszym świetle. Oczywiście osoby, które zatrudnia się na dane stanowisko w hotelu powinny mieć odpowiednią prezencję, aby tym samym pokazać klientom, że ich wymagania w stosunku do obsługi zostaną spełnione. Z drugiej strony kultura świadczy o człowieku, więc lepiej, aby do hotelu, gdzie ma się kontakt z ludźmi, na co dzień brać pod uwagę jedynie dobrze wychowanych pracowników, którzy potrafią zachować się niemal w każdej sytuacji. Obsługa to także czas wykonywania danego polecenia. Im ten czas jest krótszy tym zwykle opinia na temat samego hotelu zapewne wzrasta. Taka opinia, którą można sobie wyrobić podczas jednego pobytu z pewnością stanie się wizytówką i zachętą na dalsze podróże. Obsługa względem takich miejsc jak hotele powinna być niekwestionowana. Na pewno odpowiednia uprzejmość, swoboda udzielania informacji i nastawienie do klienta okaże się pomocna w pracy nawet, jeśli będzie się wykonywało tylko zawód sprzątaczki pokojów w hotelu.